сряда, 9 ноември 2016 г.

Вицове, ноември 2016 г.

Добро утро!

СмЕх/Таралеж/


Как се познават кореняците софиянци?
- По жълтото паве в кацата със зеле.

***

Ако Цецка Цачева не спечели, ще има ли Коледа?
За децата питам...

***

Работодателите: "Търсим си човек с мъдростта на 60-годишен, опитът на 50-годишен, амбициозността на 40-годишен, енергичността на 30-годишен, външния вид на 20-годишен и нужда от пари на 10-годишен!"

***

В ресторанта:
- Келнер, пилето ми е сурово!!!
- И как разбрахте?
- Изкълва ми гарнитурата!

***
След корабокрушение единственият спасил се пътник попаднал на необитаем остров, на който имало само кози. След няколко години случайно го откриват и го спасяват. Моряците обаче с изненада виждат и малко момченце на плажа.
- Ти пък какъв си? - питат го.
- Аз съм от ме-е-е-стните жители.


Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/