петък, 11 ноември 2016 г.

Борисов: В България вече е модерно да си в опозиция

Поздравявам г-жа Цачева за дебата снощи. Тя се наслуша на толкова обиди и вчера показа коя е. Беше категорично по-добра от г-н Радев. Военният пенсионер, който взе толкова много заплати накуп, заяви по Нова тв премиерът Бойко Борисов.

Дадохме вчера 42 милиона лева, за да летят спокойно българските летци. Ама него го нямаше вече. Той казва, че се бил борил за това. Ама може и благодарение на това, че си отиде да стана това вчера. Не се е борил. Ние се борихме и го постигнахме, допълни той.

Борисов беше категоричен:

Ако Радев стане президент няма как да работи с мен. Когато загубиш изборите не мога да постъпя като Станишев или Бареков да се скрия в Брюксел.
Вярно ли е, че в партията има недоволство срещу вас, защото заложихте съдбата на правителството на президентските избори, попита Виктор Николаев..

След Орешарски трябваше да се направи правителство. Не се харесвахме с реформаторите и патриотите. За да оправим работата за около година. Но изкарахме повече от две. Тресейки се, защото не се харесвахме. Даже още не мога да разбера кой ни е партньор в Реформаторския блок, бе отговорът на лидера на ГЕРБ.

Ние в момента сме пред избори. Патриотите се представиха добре, защото те не влизаха в правителството, а само подкрепяха. Техните искания към нас винаги ставаха, обясни Борисов.

Сега какво става в България, което ме тревожи. Слави си прави всеки ден предаване в праймтайма с изключителни политически послания. Ако СЕМ си е на място, трябва да го повика и да го пита, защо така прави, каза премиерът.

В България вече е модерно да си в опозиция и ми омръзна като кажа нещо веднага някой да вика: "А, ГЕРБ плаши хората", обяви премиерът.

А, аз просто казвам какво става, но няма да стане само аз да нося отговорност, а не само да ми намират маана, както казва народът, продължи той..

Не съм казал, че Цецка е грешка, а постигнатият резултат е моя грешка. Моята грешка първо бе, че трябваше да спазим закона за кампания само един месец. После министри или аз и т.н. да не участват в кампанията, призна Борисов.