сряда, 14 декември 2016 г.

Борисов: Чух, че е имало някакви проблеми с моя брат, тъй като аз съм бил на обрязването на сина му

Вчера Бойко Борисов изсипа нова порция бисери в Хитрино.

Борисов отрече слухове, че е скаран с кмета на селото. „Чух, че е имало някакви проблеми с моя брат, тъй като аз съм бил на обрязването на сина му преди много години и независимо, че е кмет на ДПС и винаги гласуват за ДПС, те са мои братя и може да го потвърди. Проблем с кмета и въобще с хората тук, никой не може да внуши, че има”, каза Борисов.

По-рано сутринта кметът се оплака, че има неразбиране с министърa на вътрешните работи Румяна Бъчварова, която го отстранила от заседание на кризисния щаб.

От своя страна кметът на селото Нуридин Исмаил потвърди ангажимента на Борисов: „Първите му думи бяха: Не можем да върнем хората, които си заминаха, но за другото недей да мислиш, аз съм насреща..“ И не съм се съмнявал в тези приказки и днеска всичко е факт“.