сряда, 11 януари 2017 г.

Вицове, януари 2017 г.

Норилск е един от най-студените райони в Сибир.

СмЕх/Таралеж/


Женски феминистки сбор. Става немкинята и казва:
- Аз като се ожених за моя Ханс, и му казах в прав текст "Виж какво, от днес нататък ти ще готвиш. Прибирам се първия ден - нищо не виждам. Прибирам се втория ден - нищо не виждам. Прибирам се на третия - гледам - сготвииил"
Става италианката:
- А аз като се ожених за моя Паоло, и му казах в прав текст "Виж какво, от днес нататък ти ще чистиш. Прибирам се първия ден - нищо не виждам. Прибирам се втория ден - нищо не виждам. Прибирам се на третия - гледам - изчистииил"
Става Айшето:
- А аз като се ожених за моя Хасан, и му викам: "От днес нататък ти ще готвиш и чистиш. Първият ден - нищо не виждам. Вторият ден - нищо не виждам. На третия лееееко прогледнах с едното око".

***

– Жоре, защо си такъв тъжен? – Остави! Качвам се вчера в метрото и гледам – страхотно гадже! Млада, дългокрака, истинска красавица ти казвам! И аз, естествено, й намигнах! – И тя к’во? – Стана и ми отстъпи място…

***

Жена на средна възраст се кара на таксиметров шофьор: - Не може ли да карате по-внимателно? В къщи ме чакат осем деца! Шофьорът, без да се обърне: - И вие ми говорите, че трябва да внимавам?

***


И когато проститутката смени и гумата на камиона, тираджията разбра, че това е ТЯ...


***

Разговор между колеги:
- Ще можеш ли да работиш, ако си изпил един литър водка?
- Да!
- А два?
- Да!
- А три?
- Какво се заяждаш?! Нали виждаш, че си работя!

Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/