сряда, 18 януари 2017 г.

Вицове, януари 2017 г.

СмЕх/Таралеж/


Ходи ми се в тоалетната, а там директорът вече 10 минути седи и говори по телефона. Никога не бях искал неговото място толкова силно, колкото сега.

***

Говорят си приятели:
- С това пиене няма да стигнеш далеч!
- Не ми и трябва. Нали знаеш, че кръчмата е на пет метра от дома ми!

***

Чапай кандидатства във военна академия. Когато се върнал, Петка го попитал: - Приеха ли те? - Не. Зададоха ми следната задача: "На колко е равно 0.5 плюс 0.5?". Много добре знам, че е равно на литър, но не знам как да го изразя математически.

***

- Как се чустваше по време на първия си скок с парашут?
- Като птица - летя и сера, летя и сера...

***

-Как попаднахте в сградата на ДАНС?
 - Ами... аз... агент съм.   - КГБ? - Не...
- ЦРУ? 
- Орифлейм.

Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/