вторник, 3 януари 2017 г.

Вицове, януари 2017 г.

Като гледам фасадата май самият Тутанкамон е
присъствал на откриването.

СмЕх/Таралеж/


- Прибирам се през нощта и какво да видя - седи на тротоара ...жаба. Вдигнах я, лежи доверчиво в ръката ми. Взех я с мен в къщи, сложих я до мен на леглото и съм заспал... Събуждам се сутринта и какво да видя - лежи в леглото младо хубаво момиче, съвсем голо...
- Вярваш ли ми?
- Да.
- А жената не вярва...


***

- Копеле, вчера Пешо умрял пред кръчмата.
- Еййй, верно ли бе, ама на влизане, или на излизане?
- На влизане!
- Горкия...

***

- Мили, коя е тази овца на снимката до теб?!!!
- Сестра ми.
- Боже, колко е сладка...

***

Ако закусвате с кюфтета, руска салата и шампанско значи е 1 януари.

***

Две котки се сношават на покрива на един гараж. Под гаража стоят "труженички" и заголват крак опитвайки се да съблазнят преминаващите мъже. По едно време обаче котките залитат и падат от покрива точно пред една от труженичките, която подскача и извиква уплашено. В този момент минава един дядка и казва:
- Моме, падна ви рекламата!

Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/