понеделник, 13 февруари 2017 г.

Вицове, февруари 2017 г.

Добро утро!

СмЕх/Таралеж/


- А бе, какво обикаляш целия офис така нервно? Стига си ходил от прозорец до прозорец!
- А бе, човек, глей как вали! А жена ми излезе без чадър!
- Е, ай ся... голяма работа... ще влезе на сушинка в някой мол...
- Е, аз от това съм нервен, я!

***

Снощи се прибирам пиян и жената ме погна:
- Къде ходиш ти, бе?
- Бях в кръчмата.
- Ама тя затваря в 12 и е на две къси преки от тук.
- Къси, ама широки, ма.

***

-Тези гърди не може да са твои. Прекалено са големи.
-Мои са бе, простак. Аз сама си ги платих.

***
Изпит в английски колеж по литература. Задачата е да се напише разказ. Преподавателят разяснява каква трябва да е структурата на разказа: - Господа, във вашия разказ трябва да има нещо божествено, тъй като Англия е религиозна страна. Действието обикновено се развива във висшето общество, защото там се случват най-интересните неща. В разказа е необходимо да има секс, за да се приеме от издателя, и трябва да има загадка, за да заинтригува читателя. Имате на разположение достатъчно време, започвайте. След минута един колежанин предава работата си. - Колега, за толкова кратко време успяхте ли да съчетаeте всички изисквания? - Да, сър. Ето: "Боже мой! - каза баронесата. - Та аз съм бременна. От кого ли?".

***

Прибира се един метъл към 4:00 сабахлен и се строполява още в коридора. Майка му (видно притеснена) се вайка около него и му вика:
- Паскале как си, какво искаш, какво да направя да ти олекне - да ти пусна ли Металика да ти стане хубаво?
Синът надига глава, концентрира се и хлъцва:
- Неее, пусни Кондьо да повърна!

Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/