неделя, 26 март 2017 г.

Вицове, март 2017 г.

СмЕх/Таралеж/


Пепеляшка бързала за бала. Било 11 без 5. Бързите коне се носили с пълна скорост. Но изведнъж.. конете се превърнали в плъхове, кочияша в мишка, а златната карета - в тиква. Някакъв умник измислил лятното часово време.

***

Прибирам се и заварвам жената, облечена съблазнително в секси нощничка и чорапогащи с роза в устата. И я попитах:
- Пак прегори манджата, а?

***

Из улиците на София се блъскат два джипа. Слизат две мадами и едната пита другата:
- Ти знаеш ли на кой е тоя джип ма?
Другата отговаря:
- Знам ма, нали аз го карах преди теб...

***

Хубаво е времето... но още не е за сандали без чорапи.

***

- Здравей,изглеждаш ми толкова близка, сякаш в минал живот съм лежал в краката ти.
- Възможно е! Аз в миналия си живот съм била дресьорка на маймуни...

Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/