понеделник, 27 март 2017 г.

Вицове, март 2017 г.

СмЕх/Таралеж/


-Тате, пак имам двойка по български!
-Защо?
- Днес госпожата пита: „Вече 27 г. българите избират или БСП, или ГЕРБ. Какво е „българите”?”
- Как какво е? Идиоти!
- И аз така отговорих, ама тя каза, че било подлог.

***

С какво се занимаваш?
- Поя говеда!
- Във ферма?
- Не! Барманка съм...

***

На среща на любители гълъбари един любител разправя:
- Аз пък ще правя кръстоска на пощенски гълъб с папагал!
- Защо?!
- Ами ако не може да намери пътя сам, поне ще може да попита някого.

***

В лудницата: Как е онзи пациент, който се мислеше за Иван Асен III? Оправя се, вече се мисли за Иван Асен II.

***

Жена, възмутено към мъжа си:
- Отново си пиян! Вчера бях щастлива да те видя трезвен!
Мъжът:
- Днес е мой ред да съм щастлив.

Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/