петък, 3 март 2017 г.

Вицове, март 2017 г.

Добро утро!

СмЕх/Таралеж/


Шотландец станал министър. Кметът на неговия роден град решил да му подари мерцедес. - Не мога да го взема. Всички ще оценят това като рушвет. - Ами тогава да Ви го продам за двайсет долара? - Така може. Ще купя два.

***

Двама равини се срещат пред синагогата в събота.
- Да знаеш, какво чудо ми се случи днес! Вървя си аз по пътя за синагогата и заваля дъжд. Но как да си разтворя чадъра - нали е събота? Боже, помогни ми, казвам! И става чудо: отляво дъжд, отдясно дъжд, а по средата слънчева пътека.
- Това е нищо - казал другия. - Вървя аз насам и гледам кюлче злато на земята. Но как да го вдигна - нали е събота? И стана чудо: отляво събота, отдясно събота, а по средата - петък!

***

В Китай се яде всичко, което лети без самолетите,
всичко, което плува без корабите
и всичко, което има крака без масите.

***

Може да се каже, че разбирам и от вино. Винаги мога да различа мерло от ариана.

***

Жена ми е готова за политик - снощи ми наговори един куп глупости, остави ме без пари, скъса ми нервите и накрая изкара мен виновен за всичко…

 Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/