понеделник, 6 март 2017 г.

Вицове, март 2017 г.

Ако "Ла Ла Ленд" беше сниман в Русия.

СмЕх/Таралеж/


След гражданската война в Русия селянин кандидатства в комунистическата партия. Връща се от изпит пред комисия - не го приели. Съседите му го питат:
- Какво стана?
- Заставам пред комисията, а председателят ме пита - ти участвал ли си в белогвардейски банди? И аз казвам - "да". И не ме приеха.
- А защо не каза "не"?
- Как да кажа "не", като лично атаманът на бандата пита.

***

- Скъпи, тука пише, че алкохола е убил12000 французи.
- Аз съм българин, ма оу...

***

Пътувах в маршрутката с метла (купих я от пазара). Един младеж дъъългооо ми се усмихваше.
По едно време ме пита:
- Метлата не пали ли?

***

В магазина:
- Имате ли скиорски обувки 55-ти номер?
- Кой??
- 55-ти.
- За какво са ви ски?

***

Въпрос към радио "Ереван":- От какво зависи репутацията на жената ?
Отговор на радиото:- Много просто - зависи от мълчанието на няколко мъже.

Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/