вторник, 18 април 2017 г.

Вицове, април 2017 г.

Севернокорейски бежанци изпращат балони с храна в
Северна Корея, град Пхаджу, Южна Корея.

СмЕх/Таралеж/


Народ, който пие вода с уран, няма как да не измисли паметник със светещи очи.

***

- Келнер, в чашата ми има само пяна!
- Ами това показва че бирата е хубава.
- Може, обаче аз не съм дошъл да се бръсна...

***

В цирка показват опасен номер: дресьорката целува огромен лъв по муцуната. След това конферансието съобщава:
- Който повтори този номер, ще получи десет хиляди в брой!
От горните редове се чува глас:
- Аз ще го повторя.Обаче разкарайте лъва!

***

Човек си взима колата от сервиза и монтьорът му казва:
- Не успях да ви оправя спирачките, затова пък ви усилих клаксона...

***

Един китаец си седи в бар и кротко си пийва биричка. По едно време влиза един тип, взима му бирата и му я изсипва върху главата.
– Това за к’во беше? – пита китаеца.
– Това е за Пърл Харбър!
– Това бяха японците, аз съм китаец!
– Китайци, японци, корейци, все тая!
– А, ти, какъв си?
– Аз съм евреин.
Китаеца взел нова бира и му я изсипал на главата.
– Това пък за к’во беше? – пита евреина.
– Това е за Титаник.
– Ма, Титаник е бил потопен от айсберг!
– Айсберг, Голдберг, Грийнберг, все тая…

Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/