неделя, 2 април 2017 г.

Вицове, април 2017 г.

Белгия

СмЕх/Таралеж/


Шеф към секретарката си:
- Напишете от горе "Конфиденциално"! Искам да съм сигурен, че всички служители ще го прочетат!

***

Тя:
- Ще дойдеш ли в къщи довечера да ми преинсталираш уиндоуса?
Той:
- Ама ти току-що си купи лаптопа. Не ти трябва преинсталация.
Тя:
- Ти тъп ли си, или не разбираш от намеци?
- Той:
- Ти не можеш да си преинсталираш уиндоуса, пък аз съм бил тъп.

***

Круизен кораб потъва. Елегантен мъж хуква към спасителните лодки:
- Но, господине, първо ще качим жените!
- Ама вие наистина ли мислите, че при тези обстоятелства ще има възможност и за забавления!!!

***

Срещат се две омъжени дами. Едната носи торта. Втората я пита:
- На кого носиш тази торта?
- На секретарката на мъжа ми.
- О! Рожден ден ли има?
- Не, прекалено стройна фигура.

***

Урок по вероучение. Учителката казва:
- И запомнете, деца - тези, които получат 6-ца и 5-ца, ще отидат в рая, а тези, които получат 4-ка, 3-ка и 2-ка, ще попаднат в ада!
Иванчо от задния чин:
- Ама живи няма ли завършим училище?

Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/