петък, 28 април 2017 г.

Вицове, април 2017 г.

СмЕх/Таралеж/


Разговарят трима приятели кой как се справя с мърморенето на жена си.
- Аз моята миналата година я заведох в Париж, а тази година ще я заведа в Лондон - казал първият.
- А аз миналата година моята я заведох в Ню Йорк, а тази ще я заведа в Лас Вегас - казал вторият.
- Аз миналата година моята я закарах на село - казал третият.
- А тази година - попитали другите двама.
- Тази година ще отида да я взема.

***

Гинка три дни си подбираше сутиен, който да подхожда по цвят на бикините.
Пешо само си заши дупката на чорапа...

***

- Жена, с к'во ми переш гащите?
- С прах за пране и омекотител!
- О-о-о-....ясно. Омекотителят е виновен!

***

Двама приятели си говорят:
- Какво ново при теб?
- Станах веган.
- Защо?!?
- Защото ми се ставаше нещо модерно, а пък гей ме достраша...

***

- Аз съм на диета!
- От колко време?
- Половин час вече.
- Личи си.
- Верно? Къде?
- Гладния поглед.

Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/