събота, 29 април 2017 г.

Вицове, април 2017 г.


Двама мъже сядат в крайпътно заведение и си поръчват:
- Две соди. И гледай чашата ми да е чиста! -обажда се единият.
След малко келнерът пристига с двете соди:
- Ето заповядайте. За кого от двамата беше чистата чаша!

***

- Докторе, помните ли, когато не бях добре с нервите, че ме посъветвахте да си хвана любовник?!
- Да, помня.
- Така, а сега обяснете на мъжа ми, че не кръшкам а се лекувам...

***

Ходих на караоке. И понеже се понаквасих - излязох да пея.
По едно време идва един и ми бута 100 кинта да съм бил спрял..
Че, като ми се отвори една бизнес-ниша.

***

На интервю за работа:
- Защо напуснахте предишната си работа?
- Фирмата се премести в нов офис... но не ми казаха къде.

***

Мъж се връща от лов и гордо показва на жена си убития заек:
- А какво е това картонче с цифри 17.35 закачено на задното му краче? - пита скептично жена му.
- Аааа, записах си в колко часа съм го гръмнал...

Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/