сряда, 19 април 2017 г.

Сашо Дончев: Главният прокурор ми каза, че ставам неприемлив за него

"Бях поканен на среща с главния прокурор, за да ми каже, че моето поведение започва да става неприемливо и нетърпимо за него. Какво е това, че аз подкрепям "Да, България", какво е това, че моята телевизия БиАйТи, в която моят приятел Сашо Диков го е превърнал в централен образ, и, разбира се, вестник "Сега" и Комарницки", това разказва собственикът на "Овергаз" и издател на вестник "Сега" Сашо Дончев на среща с Дамския бизнес форум на 30 март.

Видеозаписът от събитието е качен в YouTube на 15 април. Цацаров заявил "и аз го гледам и питам вие какво искате да ми кажете. Казвам ви, че даже господин Филчев ми каза, че съм много мек в реакциите." Дончев му отвърнал: Когато Филчев беше главен прокурор, ми прати барети.

"Нямам нищо общо с "Да, България", освен че познавам Христо Иванов. Нямам нищо общо с БиАйТи, освен че със Сашо Диков сме карали ски и сме ходили по гаджета. И този нахалник какво ми каза - ама аз не смятам, че нямате право да го правите... И аз викам вие какво си въобразявате?! Аз не ви се обяснявам, аз ви информирам!

След като тази институция си позволява да ме заплашва, вие представяте ли си в какво общество живеем?!", обяснява Дончев. Срещата, за която разказва Сашо Дончев, се е състояла 5 дни преди изборите на 26 март. Два дни след срещата в изданията на Делян Пеевски се появи т.нар. разследване, че Дончев издържал "Да, България".

Видео