неделя, 21 май 2017 г.

Вицове, май 2017 г.

Как го правят?

СмЕх/Таралеж/


– Тате, какво е любов?
– Ами представи си - на теб ти харесват стройни момичета, с големи цици, тънка талия, руси, весели… А любовта като я срещнеш и забравяш, какви момичета ти харесват…

***

По "Пикадили стрийт" пътува такси. На задната седалка седят двама пасажери и разговарят.
- Представяте ли си, вчера бях в един ресторант и когато келнерът наливаше виното, на ръката му нямаше салфетка!
- Не може да бъде... Какви времена дойдоха. И аз скоро бях в ресторант с дама и няма да повярвате, но келнерът първо подаде менюто на мен!
Таксиметровият шофьор известно време слуша безучастно разговора, накрая се обръща и пита:
- Момчета, нали ще ме извините, че седя с гръб към вас?

***

– Докторе, моля ви, спрете вече с тия свещички!!!
– Защо?
– Много взе да ме боли свещника...

***

Нищо не свършва по-бавно от старата паста за зъби, след като си си купил нова.

***

Питат радио Ереван:
- Защо българските институции не бяха хакнати от новите вируси?
- Защото хакерите още не са измислили, как да хакнат папките с хартия по рафтовете им!

Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/