неделя, 28 май 2017 г.

Вицове, май 2017 г.

СмЕх/Таралеж/


-Скъпа, хайде тая вечер да вечеряме някъде навън!
-Хайде! А къде?
-Пица да хапнем?
-Не -е...
-Китайско?
-Омръзнало ми е!
-Рибен ресторант?
-Не ми се яде риба в момента!
-Нещо на скара?
-Стига с тая скара!
-Суши?
-Оризът им е гаден!
-KFC?
-Пърженото е тежко!
-Да боднем в Хепи?
-Само селяни ходят там!
-Добре, къде тогава искаш да идем?
-Все ми е едно! Където ти предложиш.

***

Викам на шефът:
– Шефе, ще ми повишиш ли заплатата със 100 лева?
– Не! - отговаря ми той.
– Ми добре, тогава ще кажа на всички, че си ми я повишил с 200...

***

От утре започвам здравословен живот! За ракия и цигари ще ходя с колелото...

***

Вечерно време. Вали дъжд. Пияница се прибира от кръчмата. Спира до водосточна тръба и започва да пикае. Доста време стои така. Отдавна е свършил, но не знае, защото чува шуртенето от водосточната тръба. След още малко, видимо притеснен, започнал да вика:
- Помооооощ! Изтекох...

***

В последно време детето много яде кренвирши, страх ме е да не стане вегетарианец...

Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/