вторник, 13 юни 2017 г.

Вицове, юни 2017 г.

СмЕх/Таралеж/


Мамка му... Така и не се научих да разпознавам кои са женски? - казал си принцът, след като целунал жабата и тя се превърнала в красив момък...

***

Красива девойка отишла на гинеколог за първи път.
- Съблечете се, моля! - рекъл и доктора.
- Ами мен малко ме е срам... - отговорило момичето.
- Няма проблем, ще загася лампата, за да се съблечете на спокойствие.
Загасил лампата доктора и след малко момичето казало:
- Къде да си остава дрехите?
- Ей тук на кушетката при моите!

***

Двама разговарят:
- Жена ми все по често ме сравнява с националния по футбол.
- Издържаш две полувремена по 45 минути?
- Неее... Стигнах до финал през 94 г...

***

А той много искаше да работи като ВиК специалист в Германия, но не му достигаха 3 см...

***

- Ще се качиш ли да пием по едно вкъщи?!
- Не.
- Не си мисли, че каня всяка срещната!
- Е, то и аз не отказвам на всеки!

Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/