петък, 2 юни 2017 г.

Вицове, май 2017 г.

Щом шишарките са такива, какви ли са катеричките в
тази гора...

СмЕх/Таралеж/


Снощи приятелката ми се появява облечена като медицинска сестра и ми вика:
- Искаш ли да играем на "Доктор?"
- Ехааа, да!!!
- Добре. Сядай и чакай!!!

***

- Защо свириш на пиано по три часа на ден, като нямаш понятие от музика?
- Защото човек трябва да знае какво иска.
- Ти какво искаш?
- Апартамента на съседа...

***

Две разговарят:
- Снощи ми звъни съседа, печката му се развалила, не можел да си наготви. Помоли, ако може да го нахраня.
- И ти?
- Какво аз? Имах пилешки пържоли, направих салата, сложих да се пекат картофки с коричката...
- А той поне благодари ли ти?
- Как да ти кажа... Аз такова голямо "Благодаря" през живота си не съм виждала...

***

Като малък бях истинско вундеркиндче....на 5 годинки имах същия интелект като сега.

***
Който не работи, не може да краде!

Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/