събота, 3 юни 2017 г.

Вицове, юни 2017 г.

Зайче с цигара в уста в района на летището в Дъблин.

СмЕх/Таралеж/


Мутра в ĸнижapницa:
– Имaтe ли ĸниги?
– Товa, ĸoeтo виждaтe ca все ĸниги.
– Cyпep! Дaйтe чeтиpи!
– Hяĸaĸвo пo-лeĸo чeтивo ли? – питa пpoдaвaчĸaтa.
– A, бe, дaвaй ĸаквoтo имa, aз cъм c джипa!

***

Жена ми ми сервира вечерята, после ми намигна.
Никога не съм се чувствал толкова уплашен, докато ям нещо...

***

"Вървя си аз по Аспарухов мост към центъра и спира до мен един приятел с кола. Да те закарам? Ааа, не викам, бързам"

***

Истински случай от Самоков през 90-те. Един самоковец е с жена си на машина за сладолед.
Продавачът го пита:
- Да ти го нацръцам?
- Епа нацръцай.
- Да го нацръцам на жена ти?
- Она ке ближе мойо!

***

2025-та година...
Мъж се обръща към жена си:
- Любовта си е любов... Леглото си делим, къщата си делим, но пинсетата за вежди си я не давам!

Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/