сряда, 12 юли 2017 г.

Вицове, юли 2017 г.

СмЕх/Таралеж/


В цял свят алкохолизмът е признат за болест. Само при нас питат : "Защо не пиеш? Да не си болен?!"

***

– Милоооо, нали е страхотна новата ми прическа? – Ъхъ. – И адски съм се разхубавила, нали? – Ъхъ. – И всички мъже направо припадат като ме видят, нали? – Ъхъ. – Милооо, много обичам да ми правиш такива комплименти!

***

Един ден козата тръгнала на пазар и поръчала на козлетата да не отварят на никого. Дошъл вълкът, почукал и казал с престорен глас: - Аз съм вашата майка, нося ви топла питка и масълце. Козлетата викнали: - Ти не си нашата майка! Нашата майка отиде да ни купи бира и кюфтета.

***

- Келнер, филийката ми и от двете страни ли е намазана с масло? - Не, само от едната. - Тогава покажете ми от коя ако обичате!

***

Каква е приликата между малко прасе и нов шеф?
- Че не знаеш каква свиня ще излезе накрая!

Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/