събота, 15 юли 2017 г.

Вицове, юли 2017 г.

СмЕх/Таралеж/


Двама равини се срещат пред синагогата в събота.
– Да знаеш какво чудо ми се случи днес! Вървя си аз по пътя за синагогата и заваля дъжд. Но как да си разтворя чадъра – нали е събота? Боже, помогни ми, казвам! И става чудо - отляво дъжд, отдясно дъжд, а по средата слънчева пътека.
– Това е нищо – казал другият. – Вървя аз насам и гледам кюлче злато на земята. Но как да го вдигна – нали е събота? И стана чудо - отляво събота, отдясно събота, а по средата – петък! ...

***

- Скъпи, да си боядисам косата червена за лятото?
- Защо?
- Иска ми се да направя нещо необичайно с главата си...
- Прочети някоя книга!

***

Mъж ce oбaждa във фитнec цeнтъp и питa: - Koлĸo тpябвa дa e виcoĸ eдин мъж, ĸoйтo тeжи 110 ĸг? - Kъм 2 м. Mъжът ĸъм жeнa cи: - Bидя ли, нaли ти ĸaзax. He cъм дeбeл - ниcъĸ cъм!

***

-Скъпо ли ви струваше да плащате уроците по пиано на дъщеря си? -Напротив. Те ми помогнаха да купя съседната къща на половин цена.

***

- Кое е бъдещето време на глагола "прозявам се"? - Спя!

Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/