неделя, 16 юли 2017 г.

Вицове, юли 2017 г.

Стълбове в Исландия.

СмЕх/Таралеж/


На среща на любители гълъбари един любител разправя: - Аз пък ще правя кръстоска на пощенски гълъб с папагал! - Е, как така защо?! - Ами, ако не може да намери пътя сам, поне ще може да попита някого.

***

Звъни телефона на ветеринар посред нощ.
- Ало, много съм разтревожена, котаракът ми хвана една котка и не се отделя от нея.
- В такъв случай кажете му, че го търся по телефона.
- Ама това ще го накара ли да спре да чука?
- Ами аз как спрях?

***

През 1610 година Галилей открил четири спътника на Юпитер. През 1614 те били наименувани на три от любовниците на върховния бог на римляните - Йо, Европа и Калисто, и на един любовник - Ганимед. Имената не били възприети изведнъж (имало и други предложения), но през вековете се наложили.
През 2017 към Юпитер се приближи космическият апарат Juno (Юнона), носещ името на законната съпруга.
Майтап, продължаващ повече от 400 години!

***

Петя, как е твоят сексуален живот?
- Ох, моят, нали е полицай, снощи ме заключи с белезници за леглото и се пошегува: "Признай какво си правила днес!"
- Боже, а ти?
- Аз пък му казах, че без адвокат няма да си отворя устата!

***

Заекът и мечката били приятели, но живеели на двата края на гората и за да си говорят, викали с всичка сила. На животните обаче им писнало всяка сутрин да се будят от крясъците им и решили да им прокарат телефон. На следващата сутрин Зайо звъни на мечката: - Ало, Бабо Мецо, покажи се на балкона да ти кажа нещо!

Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/