вторник, 25 юли 2017 г.

Цитати на великите: Динко към журналистка: Майка ти ще е*а в гъ*а, да знаеш, умряло куче.

Ловецът на бежанци" Динко Вълев от Ямбол отправи заплахи към журналистката Татяна Кристи заради нейно сатирично видео.

Във видеото, качено на страницата "Лютинка Бори Мрака" във Фейсбук, Кристи влиза в ролята на "новата приятелка" на Динко, която обяснява, че Динко никога не би бил жена без причина, а оплакванията на предишната му приятелка са неоснователни.

Приятелката на Динко Десислава подаде жалба в полицията през април за това, че е бита от Вълев. Жалбата е подадена от болницата в Бургас. Жената първоначално казала, че е получила нараняванията, падайки по стълбите. По-късно обаче се обадила в полицията и съобщила, че всъщност е била бита.

По този повод Татяна Кристи заснема видеото, което е качено във Фейсбук на 20 април.

Вероятно Динко го е видял доста по-късно, защото е отправил заплахите на 12 юни чрез гласово съобщение във Фейсбук.

Кристи публикува записа днес. В него Динко заплашва, че ако реши, ще ѝ направи живота черен.

"Майка ти ще е*ба в гъза, да знаеш, умряло куче. Как пускаш такива клипове, ма? Ненормална ли си, к'ва си? Ти луда ли си, ма? Аз да не съм някакъв травестит, да не съм педерас, да се занимавам с теб, ма, куче умряло? Съобразявай се малко, защото ше реша, ше та намеря и ше ти направя живота черен. Майка ти гърбава да е*ба грозна. Боклук", казва Динко.

Можете да чуете записа ТУК

"Понеже става въпрос на Мутроландия нека и аз да добавя една заплаха отправена към мен на лични от Динко (известен още като "национален герой" по Бойково време.) Въпросното нещо ми обяснява, че ще ми направи живота черен в този мил звуков файл. Дали някой орган ще се самосезира...хм.... вземам пуканките и гледам...", написа Кристи на страницата си във Фейсбук по повод заплахата на Динко.