сряда, 16 август 2017 г.

Вицове, август 2017 г.

Добро утро!

СмЕх/Таралеж/


- Мило, какво правиш?
- Филм съм си пуснал.
- Пак ли някакви мръсотии?!
- Не... Мелодрама... за бедно момиче, на което в банята се разваля душа и идват да и помогнат трима водопроводчика...

***

Снощи приятелката ми се появява облечена като медицинска сестра и ми вика: - Искаш ли да играем на "Доктор?" - Ехааа.., хайде!!! - Добре. Сядай и чакай!!!

***

- Сутрин, като чуя звука на алармата и имам чувството, че стрелят по мен.
- И какво? Веднача подскачаш ли?
- Не, лежа като застрелян.

***

Един селянин се хвали на друг:
- Ей, ако знаеш какво страшно плашило сложих на бостана!
- И какво толкова му е страшното?
- Абе как да ти кажа... Гаргите толкова се уплашиха, че ми върнаха и реколтата от миналата година!

***

Мъж се готви да лети за първи път със самолет, нервничи и разпитва стюардесата: - Давате ли на всички пътници парашути? - Не, това не е необходимо. - Как да не е необходимо? Преди един месец плувах на параход и там, на всички пътници дадоха спасителни жилетки, а предполагам, че тези дето умеят да плуват са повече от тези, които умеят да летят...

Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/