четвъртък, 24 август 2017 г.

Вицове, август 2017 г.

Американски художник дорисува сенки...

СмЕх/Таралеж/


Журналистка пита ром:
- Къщата ти законна ли е?
- Как да не е законна... Всичко е законно!
- Акт 16 имаш ли?
- Как 16 акта бе, нито един акт няма... Всичко е законно.

***

Голяма глупост направих. Поръчах си S-класа с тъмни стъкла… Сега ще карам с отворени прозорци, да ме видят, че съм аз.

***

В аптеката се втурва запъхтян човек:
- Моля Ви, половинка спирт!
- А имате ли рецепта? - пита магистърът.
- Имам, разбира се - килограм захар, половин килограм цвекло, и сто грама мая.

***

Знаете ли, че ако гепардът е гладен, човек може да развие до 70 км в час?

***

През лятото компетентността на служителите е два вида: 1. Не знам, аз утре излизам в отпуска. 2. Не знам, аз точно се връщам от отпуска.

Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/