сряда, 27 септември 2017 г.

Вицове, септември 2017 г.

- Ще ме хвърлиш ли до центъра?

СмЕх/Таралеж/


- Скъпи, защо докато ме ухажваше, ми викаше такси, а сега настояваш да се возя с метрото?!
- Защото осъзнах какъв егоист съм. В таксито на красотата ти се наслаждава само шофьорът, а в метрото хиляди хора.

***

И на 5 - тия ден от диетата започнах да сънувам еротични сънища.... Голяма стая, а аз лежа гола във вана пълна с пържоли и сос бешамел.

***

– Скъпа, страхотен кекс си направила! Браво!
– Купих го от магазина... какво браво!
– А не можа ли вкъщи да го направиш?
– Ами с какво да го направя? Нямаме нито натриев глутамат, нито Е 517, нито Е 1452.

***

Социологическо проучване в България:
- Кой според Вас е най-големият проблем на българина - Незнанието или незаинтересоваността?
- Не знам, обаче не ме и интересува!

***

Най-добрия приятел на човека е хлебарката... Не вярвате ли? Тровиш я, мачкаш я, а тя пак е винаги готова да седне с теб на масата...

Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/