неделя, 1 октомври 2017 г.

Вицове, октомври 2017 г.

Есента, в която се крие толкова красота и очарование.

СмЕх/Таралеж/


Поручик Ржевски бил на светски прием и разговарял с Наташа Ростова. Изведнъж той се извинил и хукнал навън. След малко се върнал, целите му крачоли мокри.
Наташа го пита:
- Какво, дъжд ли?
- Не, вятър!

***

- Докторе, какво ми е?! - Много пиете просто, намалете пиенето! - А може ли да ми го кажете и на латински за пред жената?

***

Жена казва на мъжа си: - Най-после научих котката да пишка в тоалетната върху вестник! - Ще е добре да я научиш да изчаква, докато си дочета вестника…

***

Сладкарски цех:
- Бих искала да поръчам торта със загорели блатове и малко крива от едната страна.
- ???!!!
- Съпругът ми има рожден ден. Нека мисли, че аз съм я правила!

***

Млада двойка паркира колата на "Уличката на влюбените". - Каква чудна вечер! - романтично въздъхва тя. - Толкова е тихо и спокойно. Само чуй щурците... Гаджето ѝ отвръща: - Това не са щурци, а ципове.

Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/