вторник, 17 октомври 2017 г.

Вицове, октомври 2017 г.

СмЕх/Таралеж/


Умират българин и американец и отиват в ада. Дяволът ги пита в българския или в американския ад искат да бъдат. Те питат каква е разликата. - Ами разликата - отвръща дяволът - е, че в американския ад изяждаш по 1 кофа лайна на ден, а в българския по 2. Американецът, разбира се, иска по-доброто и избира американския, а нашия плюе на всичко чуждо и избира българския. Срещат се след 1 година и американецът казва: - Ти, приятелю, направи много лош избор, аз сутрин изяждам по 1 кофа лайна и после съм свободен, а ти се мъчиш с 2. - Нищо подобно! При нас е българска работа - ту лайна не са докарали, ту кофи няма за всички...

***

Уличен търговец звъни на вратата, отваря жена, търговеца:
- Ще желаете ли да купите книгата "500 хитри извинения за пред вашата жена, че сте закъснели"?
- Защо, по дяволите, ще купувам аз тази книга? - пита жената.
Продавачът отговаря:
- Защо тази сутрин продадох една на мъжа ви.

***

- Миличък, имаме един живот, имаме нашата любов, дай да захвърлим всичко и да избягаме?
- Ма къде ще бягаш ма, кой ще прави туршиите?....

***

- Имате ли някаква работа за мен? - разпитва безработен човек в строителна фирма. - Може и да се намери... Какво сте работили преди да останете без работа? - Занимавах се с политика. Бях министър. - И вие смятате, че в строителството има работа за бивши министри? Питам Ви, какво може да прави един министър в строителството? - Мисля, че бих могъл да правя първата копка на всяка нова сграда...

***

– Аз съм дебела и самотна…
– Глупости, не си дебела. Хайде покажи къде си дебела…
– Ако искаш, ще ти покажа къде съм самотна…

Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/