сряда, 4 октомври 2017 г.

Цветанов: Аз няма да стана предател

Зам.-шефът на ГЕРБ и шеф на парламентарната група на партията Цветан Цветанов отрече твърденията, че депутатите са бламирали премиера Бойко Борисов с отказа да гласуват оставката на Делян Добрев.

"Аз съм натоварен с отговорноста да бъда председател на парламентарната група. В постоянен контакт съм с премиера Борисов. Вчера говорихме няколко пъти", каза Цветанов.
Той обяснил на Борисов, че за пръв път вижда в ГЕРБ такова възмущение от "една несправедливост, която БСП искат да реализират".

"Няма нищо, което да е странно и необичайно. Вчера имахме тежко заседание. Колегите изразиха безусловната си подкрепа за Делян Добрев. Всички тези твърдения в голямата си част са само пасквили. Нищо вярно няма в това. Не искам да ви кажа колко са смс-ите и обажданията, които съм получил в подкрепа на Делян Добрев от различни парламентарни групи. Нека всеки един политик, който си подаде оставката, да получава същата обществена подкрепа", каза Цветанов.
Той отказа да коментира изявлението на Добрев, че ще продължи да убеждава колегите си да подкрепят оставката му.

"Не смятам, че трябва повече да коментира тази тема", завви Цветанов.
Той декларира, че парламентарната група се нуждае от стабилност.

"Аз няма да стана предател. Днес трябваше да предадем Делян Добрев. Вие сте журналисти и знаете колко е силно, когато получаваш подкрепа, когато всички говорят неистини за теб", каза Цветанов.