понеделник, 27 ноември 2017 г.

Вицове, ноември 2017 г.

Скоро!

СмЕх/Таралеж/


Откакто заспивам на възглавница "Дормео", всяка вечер броя нещата, които можех да си купя за тия пари...

***

Прибира се Киро, а Танчето болна в леглото и му казва:
- Успях да приготвя само кюфтенца...Хапни си...
- Четири може ли?
- Можеее...
Половин час след като Киро е омахал кюфтаците, Танчето се провиква изнемощяло:
- Киреее....А ти добре ли си?
- Да...Що?
- Е, аз от какво ще съм се натровила тогаз?...

***

Зимата жените са като "Киндер сюрприз".
Събличаш, събличаш и каквото ти се падне...

***

- Дълго ли ще бъдеш с твоите приятели?
- Не. Бързичко ще се напия и идвам...

***

Пиков час, претъпкан градски автобус, един мъж от правостоящите казва на жената до себе си, също правостояща:
- Госпожо хванете се за дръжката, за да не паднете!
- Че аз вече съм се хванала!

- Абе Вие добре сте се хванала, но аз ще слизам!

Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/