вторник, 28 ноември 2017 г.

Вицове, ноември 2017 г.

СмЕх/Таралеж/


– Какви традиции имате във вашето семейство?
– Ами, точно като съм се прибрал от работа и съм се съблякъл, да ме изпратят до магазина...

***

- Как беше на санаториума? - Все едно бях на работа. Седя, нищо не правя и чакам да стане време за обяд.

***

Приятелите ми подшушнаха, че в компанията ни има гей. Мисля, че е Пешо, адски е сладък.

***

Малко дете пита баща си:
- Тате, а защо облаците са толкова високо?
Той му отговаря:
- Не знам.
- Тате, а защо птичките отлитат през есента?
- Не знам - е отговорът на бащата.
Намесва се майката:
- Хайде стига си питал, пречиш на баща си!
А бащата й се сопва:
- Стига, ма - нека пита, да знае!

***

Един бездомник стои зад заведението "Св. Георги и змея". Излиза сервитьорка и той я моли за храна.
- Я, се махай от тука! - развикала се тя.
Той постоял, постоял и тръгнал. Като минавал пред заведението я среща отново:

- Извинете госпожице, а може ли да говоря с Георги?

Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/