сряда, 29 ноември 2017 г.

Вицове, ноември 2017 г.

СмЕх/Таралеж/


Жената:
- Мила, какво да ти подаря? Кажи ми какво предпочиташ: кожено палто от норка, златно колие с рубини или екскурзия в Париж?
- Мили, подари ми една вечер с твоята силна любов!
- Иии, заснето! – извикал режисьорът.

***

- Как смееш да ме наричаш к*рва? Спала съм само със 7 мъже.
Мъжът:
- Айде да го довършим тоя скандал като си тръгнат!

***

В аптеката:
-Извинете,предлагате ли препарат,за стимулиране,растежа на косата?
-Да,разбира се!
-И помага ли?
-Виждате ли онзи мустакат касиер,зад гишето?-Това е жена ми,само се опита да отвори,шишенцето със зъби…

***

Снегът е до време, калта е до пролетта.

***


Съществувала някога легенда, че в много далечни времена, имало жена, която си отворила гардероба, харесала си дреха, облякла се и след 10 минути излязла...

Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/