петък, 15 декември 2017 г.

Вицове, декември 2017 г.

СмЕх/Таралеж/


Млада жена поства:
"Изгоря ми лампата...Мъже, помогнете!"
Първият мъж, който коментирал:
- Репостнах го във всички групи...Каквото можах, направих....

***

Една бабичка се нарежда на опашка пред лекарския кабинет. Пред нея, с гръб стои младеж с дълга до кръста коса. Тя го пита:
- Девойче, ти ли си последна?
- Бабо, аз не съм девойка.
- Ха, намерила с какво да се хвали!

***

Maйĸa нa yчeниĸ звъни нa yчитeлĸaтa мy пo мaтeмaтиĸa:
- Ама как мoжaxтe дa дaдeтe тaĸaвa зaдaчa зa дoмaшнo... "Aĸo eднa бyтилĸa биpa cтpyвa 15 cтoтинĸи ...". Бaщa мy цялa нoщ нe e cпaл....

***

Съпруг се втурва бързо у дома, целува жена си. След малко отново я целува.
- Е, сега кажи ми харесваш ли ме без мустаци?
- А! Ти ли си, бе?!

***


Имало едно време един принц. Той бил толкова грозен, че Пепеляшка си тръгнала към 10 - 10 и нещо.

Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/