вторник, 16 януари 2018 г.

Вицове, януари 2018 г.

Остават 43 дни до пролетта
Заповед:
- Ако ме видите, че бягам, гледайте да не изоставате след мен!
Подпис: Главният Енергетик

***

Филмът може да съдържа сексуални сцени. МОЖЕ или СЪДЪРЖА? Не губете времето на хората.

***

Мъж попада на остров населен само от жени. Жените веднага го осъдили на смърт. Попитали го :
- Какво ти е последното желание?
- Да ме убие най-грозната!
...Още е жив!!!

***

Завиждам на хората, които като се събудят правят гимнастика....Аз 25 минути си припомням как се говори.

***


По новините съобщават, че България е на второ място в света по количество употребяван алкохол. Семейство гледа новините и жената поглежда критично съпруга си, който тъкмо си налива ракия. Той я поглежда навъсено и и казва: - Какво ме гледаш, ма, правя каквото мога...