вторник, 30 януари 2018 г.

Вицове, януари 2018 г.

Езерото Байкал
В магазина:
- Здравейте, трябва ми будилник, който наистина да ме събуди, иначе съм загубена... 
- Току що получихме последния модел - в началото включва сирена, после артилерийски залп и ако не станете, ви лисва чаша вода в лицето. Ако и това не помогне, се обажда в службата и казва че сте болна от грип...

***

- Днес жена ми ще чете лекция за вредата от алкохола!
- Браво! Къде и кога?
- Довечера, в къщи, веднага след като се прибера...

***

- Казват, скъперникът плащал два пъти...
- Еми, аз затова си търся такъв работодател...

***

- Отче, много ви моля, докато се изповядвам, да спрете да цъкате с език...

***


Вкъщи имам един шкаф, в който държа самотните единични чорапи. И всеки път, когато се намери другия, почвам да вярвам във вечната любов...