петък, 5 януари 2018 г.

Вицове, януари 2018 г.

СмЕх/Таралеж/


31 декември в магазина:
- Значи...Дайте ми половин кило филе Елена, половин кило пастърма, тая пита синьо сирене, гауда половин кило и този ементал ми дайте....Шампанско - италианско, мани я тая Искра...Три бутилки уиски, четири бутилки водка...
На 2 януари:
- Е, как 78 стотинки, веее?!....Че тая сол до оня ден беше по 73 стотинки...

***

Ако ти е малък, хвани си фризьорка. За тях няма разлика между 2 и 10 сантиметра.

***

Между приятели:
- Снощи ми откраднаха колата.
- Леле копеле, звъня ли в полицията?
- Звънях, не са те.

***

Кит плува в кръг около самка и с упрек говори:
- Колко страни по света, стотици екологически организации, сума ти политически лидери, милиони хора - всички се борят за това, нашият вид да продължи да съществува, а ти ми разправяш - "Главата ме боли..."

***


Добри новини - Националния отбор по футбол на България все още не е победен през 2018 г...

Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/