вторник, 20 февруари 2018 г.

Вицове, февруари 2018 г.

Народе????
Моше починал и цялата фамилия се събрала да разбере последното му желание:
- Искам да ме погребете с всичките ми пари.
- Как така ще го погребем със всичките пари?
- ‎Щом това е последното му желание... Дай да питаме равина.
- ‎Рави, предсмъртното желание на Моше е да го погребем със всичките му пари, какво да правим?
- ‎А, това е лесно, напишете му чек.

***

- Ванка здрасти, как си, отдавна не съм те чувал. Как е живота след сватбата?
- Никога не съм бил толкова щастлив!
- Да не е до теб в момента?
- Много съм доволен!
- Дръж се братле ...

***

Малки обяви: "Тампони - доставка и монтаж; "Продавам кученца порода "Сър Бернар"; "Момиче без образование търси работа по специалността".

***

Попитали радио Ереван: - Може ли 70-годишен старец да прави секс по 2 пъти на нощ? - Може, разбира се. Ако нощта е полярна....

***


Фотограф към сватбари: - Къде е щастливата двойка да ги снимам?! Младоженецът: - Ето ги - булката и майка й!