понеделник, 26 февруари 2018 г.

Вицове, февруари 2018 г.

Добро утро!
Енерго министърката в оставка:
- Благодаря, довиждане, за мен беше ЧЕЗ!

***

Вчера жена ми започва "лека дискусия" с думите:
- Кажи ми сега, какво точно искаш ти?
- Аз нищо не искам!
- Чудесно, да минем тогава към моите желания...

***

На пазара в Белград една жена продължително избира яйца от количката на продавача. Тя ги опипва едно по едно, вади ги, някои връща обратно, други оставя настрана.
Продавачът я гледа известно време, след което добродушно казва:
- Све са яйца, госпожа, курац нема!

***

Нане си забива пирон у главата...
- Що бе, Нане?
- Вуте е отворил фризьорски салон... че ходим да му повредим машинката...

***


Спомних си от уроците по история, как робите чупели оръдията на труда... и счупих моп-а. Но робовладелката ми намери решение. Затова сега съм надупен, на колене и мия пода с парцал.