вторник, 6 февруари 2018 г.

Вицове, февруари 2018 г.

Вторият барон Ротшилд (1868-1937) с известната
си карета, в която впрягал зебри и често се разхождал из Лондон.
Така той демонстрирал, че този вид подлежи на лесно опитомяване.
- Прибирам се през нощта и какво да видя - седи на тротоара ...жаба. Вдигнах я, лежи
доверчиво в ръката ми. Взех я с мен в къщи, сложих я до мен на леглото и съм заспал... Събуждам се сутринта и какво да видя - лежи в леглото младо хубаво момиче, съвсем голо... Вярваш ли ми?
- Да.
- А жената не вярва...

***

Дело. Съдят младеж обрал жена в претъпкан автобус. Съдията разпитва потърпевшата.
-Къде държахте въпросните сто и двайсе лева?
-В сутиена.
-Е как, Вие не усетихте ли когато обвиняемият бръкна там!?!
-Ами усетих разбира се, ама мислех, че има добри намерения...

***

Телефонен разговор:
- Здрасти Иване, как си? Още ли пиеш ония хапчета, от които спадало шкембето?
- Да, и съм много доволен! Помниш ли миналото лято като се напих и си татуирах орел на тумбака?
- Да.
- Е, сега вече е колибри...

***

Катастрофа. Полицаите, които пристигнали първи на произшествието намерили на земята три гранати.
- Да ги занесем веднага в районното - предложил единият.
- Ами ако по пътя гръмне някоя?
- Ще кажем че сме намерили само две...

***


Забелязали ли сте, че женското: "След 5 минути съм готова" и мъжкото: "След 5 минути се прибирам" са едно и също?