вторник, 20 март 2018 г.

Вицове, март 2018 г.

Когато влагаш доста надежди в розата

- 6.40 ви е сметката, моля.
- Заповядайте.
- К’ви са тия листа?
- Еми, криптовалута.
- Найш кви криптошамари щи дам!

***

- Снощи се скарах с жена ми...
- И к'во?
- Тази сутрин ми поднесе кафе в леглото и леко ми намигна... Никога не съм бил толкова уплашен да изпия нещо...

***

Забива мъжът гвоздей в стената, закача огледалото и го пробва дали е стабилно.
Жена му стои до него и го пита:
- Е защо само един гвоздей?
- Един е достатъчен.
- Ама производителят е направил 2 дупки - трябва и двете да се ползват.
- Хайде да ми го кажеш това пак, като си легнем.

***

Едно време - погледи, усмивки, намеци, жестове, комплименти... А днес кво - 10 лайка и "Здр. ко пр."

***

На китайски телефон и на ново гадже не бързай да се радваш!Не се знае какъв боклук ще излезе.