сряда, 11 април 2018 г.

Вицове, април 2018 г.

Пътечка за пречистване на греховете
- Знаеш ли, че по време на секс мъжът изразходва толкова калории все едно е пробягал 9 километра?
- Хайде, хайде - 9 километра за две минути...

***

- Защо не ме поканиш да излезем да пийнем по нещо тази вечер?
- С удоволствие, но не излизам с омъжени жени.
- Но аз съм жена ти, глупако!
- Съжалявам, не правя изключения.

***

На въпроса в училище "Какво е власт", след като му набиха канчето няколко пъти, Иванчо написа: "Власт, това е възможността да наложиш своите виждания над другите и да разбиеш мечтите им"

***

Пенсионер се запознава с дама на неговата възраст и и казва:
-Аз работя най-древната професия на Земята-спя за пари.
-???
-Нощен пазач съм.

***

Ако кремовете за бръчки реално помагаха, то жените вече нямаше да имат отпечатъци на пръстите.