вторник, 24 април 2018 г.

Мислите си, че мутрите са изчезнали?


Частна охрана блокира достъпа до заведение за бързо хранене във Велико Търново, а всеки опит на граждани да влязат бил контриран от мутрите с думите "изчезвай да не стане лошо". За това разказа Иво Мирчев, познат от инициативата "Гласувай без граници", в социалните мрежи.

Според разказа му целият паркинг бил блокиран от две лимузини с идентични номера.

"Мислите си, че мутрите са изчезнали? Или МВР се бори с тях?

Днес на път за Варна спирам в McDonald's Велико Търново. Няма нито едно място за паркиране. Но пък 5 места са заети от два автомобила, а ресторанта е наобиколен от 7-8 мутри (явно шефа яде вътре). Отварям аз прозореца и отправям молба към най-умно изглеждащата да премести едната лимузина, за да мога да паркирам и аз. Мутрата очевидно е в шок от тая молба и около 5 секунди опитва да я осмисли. Накрая ми казва... "да изчезвам да не стане лошо"", разказа Мирчев във Фейсбук.

След неуспешен опит да накара шофьорите им да поместят автомобилите си и последвалите няколко заплахи, той се обажда на тел. 112 и търси съдействие от полицията, но патрул така и не идва.

Разказа си Мирчев завършва така:

Аз естествено им правя снимки и се обаждам в полицията, защото не считам за нормално през 2018 г. да ни се случват тези неща. Мутрите са впечатлени от нахалството ми да искам да освободят излишно заетите паркоместа и ме наобикалят. Полиция не дойде. Обаждането на 112 бе безсмислено.

Малко преди да започне комуникацията на примитивно ниво ги посъветвах да са внимателни, защото има камери на паркинга... В крайна сметка 20 секунди след случката те се бяха изпарили.