неделя, 6 май 2018 г.

Вицове, май 2018 г.


Маркетинг некст левъл
- Скъпа, искаш ли да си направим романтична разходка?
- Толкова ли не можа да си купиш бира на връщане от работа?!

***

Пиян мъж влиза в маршрутката. Оказва се, че няма пари за билет, шофьора му се скарва:
- За билет нямаш, а за пиене имаш...
- Ааа...мен ме почерпиха...
- А защо не ти дадоха за пътя ?!
- Как... дадоха ми - възкликва мъжа и вади бутилка от джоба си

***

- Ало, скъпи, чукнах леко колата! Ела да я прибереш!
- Къде си, ма? На кой адрес?
- Ми, наа..."Евлоги Георгиев" номер 42, 44 и мааалко на 46..."

***

Още не можем да решим с мъжът ми къде да почиваме тази година. Аз искам в Гърция, а той иска с мен....

***

- Чу ли? Шейх Абдула го осъдили за двуженство!
- Не може да бъде!
- Да бе, хванали го, че има два харема.