четвъртък, 14 юни 2018 г.

Вицове, юни 2018 г.

Просто малък бобър пие вода. Никаква политика, никакви
намеци за времето.
- Здрасти, комшо! Как е бебето?
- Бебето е добре, ама ние двамата се смачкахме от недоспиване.
- Мими как е?
- Аз съм Мими! Гошо е още по-зле...

***

Персийският котарак на Пенчо успя да направи свой малък персийски залив върху новия му персийски килим...

***

На плажа. Мъж се оплаква на някаква жена: - Вашият син ми зарови ризата в пясъка! - А, това не е моето дете. Моето е е-е-ей онова, което мие череши в шапката ви...

***

Моят ми вика: - Жена, прочетох тука, че по време на секс мъжът изгаря толкова калории, все едно е пробягал 9 километра. - Брее, много бе - 9 километра за 2 минути...

***

Ресторант, нервен клиент вика келнера: - Защо в салатата ми от раци няма раци? - Е, сега де…То и в гръцката салата няма гърци!..