понеделник, 30 юли 2018 г.

Вицове - само сока, юли 2018 г.

Познайте коя прическа струва 1000 британски лири?
Горе вдясно:)
- Василий Иванович, Анка е провокатор!
- Откъде го измисли това, Петка?
- Минавам вчера покрай банята, Анка се показва оттам и ми маха с ръце да вляза. Влизам аз, а там партийно събрание.

***

Тръгнах за ракия с колелото. Ама, за да не се счупи ако падна, взех че я изпих. И добре направих, щото наистина паднах осем пъти.

***

"Кама Сутра" и съчиненията на маркиз Дьо Сад не могат да отразят всичко, което минава през главата на шофьора, гледайки как катаджия му пише фиш за мръсен заден номер!

***

Съседът ми има Хилти, а аз цигулка. У тях ремонтът все ще свърши, изкуството обаче е вечно...

***

През лятото компетентността на служителите е два вида:
1. Не знам, аз утре излизам отпуска.
2. Не знам, аз точно се връщам от отпуска.