петък, 24 август 2018 г.

Вицове - само сока, август 2018 г.


"След извънредно заседание на НС се реши, че всички потърпевши от фалита на ЗК “Олимпик” ще получат парите си от клоновата мрежа на КТБ в цялата страна.
За справка кой е вашият клон, моля влезте в Търговския регистър.
За повече подробности гледайте извънредната емисия по ТV7. С водещ Ани Цолова."

***

В Галерия за съвременно изкуство.
Уредникът към посетител:
- Ето, вижте този пейзаж. Каква загадъчност има в него, какви нови изразни средства... Според Вас, какво е нарисувал авторът... залез или изгрев?
- 200% залез.
- Хм, интересно... защо мислите така?
- Познавам го автора... като знам какво пиянде и мърляч е... абсурд да се събуди преди обед.

***

Истинските мъже познават два вида цветя: мушкато и бегония.

***

Пациент на контролен преглед:
- Докторе, лекарството, което ми изписахте, ме излекува на мига. Вие сте вълшебник!
- Ако трябва да съм честен - казал лекарят - от аптеката са вълшебници. По грешка съм Ви дал бланка за рецепта, на която съм си разписвал химикала.

***

На Олимпиадата през 2016, отбор по ориентиране, намери част от отбор, от Олимпиадата от 2012-а...