четвъртък, 4 октомври 2018 г.

Вицове - само сока, октомври 2018 г.

Да си татуираш герба на София
Звъни телефона във фирма за ремонт на компютри, принтери и др.
– Принтера ми започна да не печата добре.
– Най-вероятно е за почистване. Ще ви струва $50, но можете да прочетете ръководството и да си го почистите сам.
Клиента е потресен от такава откровеност:
– Младежо, вашият началник знае ли, че така му проваляте бизнеса?
– Честно казано, това е негова идея. Доста повече пари изкарваме от принтери, които клиентите са опитвали да си поправят сами.

***

Ако пощальона носи поща... Какво тогава носи куриера?

***

- Aло?
- Здравейте!
- Mи, на 38 съм, пия, пуша, кажете вие нещо за себе си?
- Г-не, ние продаваме арматура...
- Но тука пише, телефон за връзка?

***

- Аз те обичам, но ми е любопитно не се ли притесняваш, че сте били
съученици с баща ми?
- Е, то какви съученици... не сме съученици, той беше в "А" клас, аз в
"Б"...

***

Някъде в Габрово :
- Ново пакетче чай ли си извадила ?
- На старото му се скъса конецът .
- И не можа да го завържеш ?