вторник, 15 октомври 2019 г.

Вицове - само сока, октомври 2019 г.


Есен на запад и в България. Не разбирам какво

не ѝ харесвате на тази държава.

Едно време, на черно-белите телевизори картината се стабилизираше с удар отгоре, а звукът - с удар отстрани. Или пък беше обратното... Искам да кажа, че технологията "Touch screen" си я имаше още тогава!

***

В живота винаги има баланс. На всяка "огън жена", рано или късно се пада един "гола вОда" мъж...

***

Безработен съм... Само вие можете да ми помогнете да си намеря работа. Гласувайте за мен на предстоящите избори за кмет!

***

Най-добрата ти приятелка може да ти забие най-големия к*р!
Тайландска мъдрост

***

Понякога ми се иска жена ми да работеше в някоя секретна организация. Така щеше да ѝ е забранено да ми обяснява какво ѝ се е случило днес на работа.